مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-14سياسي

طمعی بر دولت سیزدهم ندارم/به رغم خواهش رییس جمهور وزیر نشدم


من هیچ گونه طمعی بر دولت سیزدهم ندارم و به رغم آن که برخی سمت ها پیشنهاد شد، آنها را نپذیرفتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در نشست اعضای انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: زمانی که کاندیدای مجلس شدم از من سوال می شد که اگر دولت آینده اصولگرایان پیروز شدند و وزیر شدی ما یک کرسی نمایندگی مجلس را از دست خواهیم داد ولی بنده وفای به عهد کرده و سمت های پیشنهادی را نپذیرفتم.

وی تصریح کرد: اگر سمت معاون اولی رییس جمهور را به من می دادند، قبول می کردم و به غیر از آن به رغم خواهش چندین باره رییس جمهور برای عهده داری مسئولیت وزارت راه، کشور، نفت به هیچ وجه این مسئولیت را قبول نکردم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به شخص رییس جمهور نیز گفتم اگر معاون اول انتخاب شوم مسئولیت را قبول خواهم کرد وگرنه مسئولیتی در ارتباط با وزارتخانه ها بر عهده نمی گیرم.

نیکزاد پشتیبانی بیش از 110 نماینده ترک نشین را یادآور شد و افزود: اصلی ترین دغدغه در اوایل کار دولت و قبل از پیشنهاد وزرا به مجلس سهم استان های آذری نشین در کابینه سیزدهم بود که ما در این زمینه با رییس جمهور رایزنی هایی را انجام دادیم و قرار شد در انتخاب وزرا از استان های آذری نشین نیز سهمیه ای در نظر گرفته شود که با پیشنهاد رییس جمهور میرتاج الدینی معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طمعی بر دولت سیزدهم ندارم/به رغم خواهش رییس جمهور وزیر نشدم

طمعی بر دولت سیزدهم ندارم/به رغم خواهش رییس جمهور وزیر نشدم