مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 20:202021-10-14اقتصادي

صادرات محصولات شیلات خوزستان به کشورهای اروپایی تسهیل می شود


از تداوم مراودات تجاری با کشور ایران استقبال و شرایط صادرات محصولات شیلاتی از طریق کشور روسیه به سایر کشورهای اروپایی تسهیل می شود.

- ، آرتاشس تومانیان عصر پنج شنبه در سومین روز از سفر خود به استان خوزستان به همراه مدیرکل شیلات استان و جمعی از مسئولان محلی از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی و خاویاری و تولید جلبک شرکت آبزیان شوش بازدید کرد.

وی، هدف از این بازدید میدانی را ارزیابی و شناسایی توانمندی ها و پتانسیل های شیلاتی استان خوزستان و گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و کشور ارمنستان اعلام کرد و گفت: از فعالان و متخصصان بخش شیلاتی به منظور سرمایه گذاری و توسعه روابط اقتصادی در این کشور دعوت به عمل می آید.

سفیر کشور ارمنستان در ایران افزود: از تداوم مراودات تجاری با کشور ایران استقبال و شرایط صادرات تولیدات شیلاتی را از طریق کشور روسیه به سایر کشورهای اروپایی تسهیل می کنیم.

مدیرکل شیلات خوزستان نیز در ادامه به زمینه های متنوع همکاری با کشور همسایه اشاره و بیان کرد: خوزستان با توجه به اقلیم و طبیعت منحصربه فرد ظرفیت های بسیاری را در حوزه صید و صیادی و آبزی پروری دارد.

فتح الله ابوعلی افزود: پرورش ماهیان گرمابی و سردابی، ماهیان خاویاری، میگوی دریایی و پرورشی، ماهیان بومی، ظرفیت تالاب ها، هورها، منابع آب طبیعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات شیلات خوزستان به کشورهای اروپایی تسهیل می شود

صادرات محصولات شیلات خوزستان به کشورهای اروپایی تسهیل می شود