مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-14سياسي

لزوم ورود دولت و مجلس برای ساماندهی سازه های آبی شوشتر


اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس از مشکلات سازه های آبی شوشتر بازدید و بر لزوم ورود دولت و مجلس برای ساماندهی این سازه های آبی تأکید کردند.

- خبرنگار مهر ، نشت آب در دیواره غربی محوطه آسیاب های آبی شوشتر به دلیل وجود سیستم فرسوده لوله کشی آب است که در این راستا در روزهای گذشته مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و معاون عمرانی استاندار خوزستان از این سازه ها بازدید کردند.

عصر روز پنجشنبه نیز اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس و برخی از استان خوزستان و مسئولان شهرستان از آثار تاریخی شوشتر از جمله سازه های آبی، پل بند لشکر، مسجد جامع، سری افضل و سایر موارد بازدید کردند.

محمدرضا دشتی رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس در این بازدید اظهار کرد: تخریب سازه های آبی فاجعه ای برای گردشگری است که باید مسئولان کشور، رییس جمهور، وزیر نیرو و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی افزود: اعضای فراکسیون گردشگری در این بازدید از نزدیک مشکلات را بررسی و گزارش های مربوطه را به کمیسیون اصل 90 و وزرای مربوطه و دولت اعلام می کنند.

رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: امید است که با پیگیری های نماینده مردم شوشتر و گتوند مشکلات سازه های آبی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دولت و مجلس برای ساماندهی سازه های آبی شوشتر

لزوم ورود دولت و مجلس برای ساماندهی سازه های آبی شوشتر