مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-14سياسي

هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نمی کند


نماینده وزیر در هیئت ممیزی دانشگاه های کشور ضمن اشاره به نقش ویژه مدیران مقطع ابتدایی در انسان سازی و خدمت به بشریت، گفت: اگر ما خواستار توسعه اقتصادی، - ایسنا/یزد نماینده وزیر در هیئت ممیزی دانشگاه های کشور ضمن اشاره به نقش ویژه مدیران مقطع ابتدایی در انسان سازی و خدمت به بشریت، گفت: اگر ما خواستار توسعه اقتصادی، ایستادن در برابر استکبار و تبدیل شدن به قدرت جهانی هستیم، باید به معلمان بها دهیم.

سید منصور واعظ پور در اولین همایش چالش های پیش روی مدیران مدارس ابتدایی و راهکارهای آن که صبح امروز در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد، اظهار کرد: هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه های معلمانش رشد نخواهد کرد لذا اندیشه های معلمان ما باید رشد کند تا مملکت رشد کند.

نماینده وزیر در هیئت ممیزی دانشگاه ها، ابراز کرد: معلمان، شهروند تربیت کرده و تحویل جامعه می دهند و باید بدانند که اشتباه یک معلم، جهانی را نابود می کند لذا اگر معلم انسان های خوبی بسازد به بشریت خدمت کرده و اگر مسئولیتش را درس انجام ندهد، نسلی را به فنا می دهد.

واعظ پور با بیان اینکه مدیران و معلمان ابتدایی نقش فنداسیون جامعه آموزشی کشور را دارند، عنوان کرد: در نظام آموزشی مهم نیست که ما چه چیزی را آموزش می دهیم بلکه چگونه آموزش دادن اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نمی کند

هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانش رشد نمی کند