مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 18:052021-10-14سياسي

مشکلات خبرنگاران را در سطح کلان پیگیری می کنم/ فراموش شدن معنویت در رسانه ها


رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به دغدغه و مطالبات اصحاب رسانه گفت: مشکلات خبرنگاران را در سطح کلان پیگیری می کنیم و برای حمایت و پشتیبانی از این قشر فرهیخته قدم های موثری برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان امشب در دیدار با مدیران کانون های رسانه این استان، اظهار کرد: قطعا این سال ها از بهترین سال های عمر خدمتم بود که در خدمت مردم فرهیخته خراسان رضوی بودم.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به دستیابی به موفقیت ها، تلاش برای رفع دغدغه های فعالان رسانه، کمک به معیشت و حمایت های مختلف مادی و معنوی در دوران کرونا، بیان کرد: هر موفقیت و دستاوردی که طی این سال ها در این مجموعه شکل گرفت در سایه تلاش و همکاری همکارانم در بسیج رسانه خراسان رضوی و همراهی مدیران رسانه ها و مسئولان در استان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از امروز در سنگری دیگر تکلیف بزرگتری را عهده دار شده ام، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه همواره با مشکلات و گرفتاری های زیادی در حوزه معیشت، بیمه و حقوق مواجه هستند، اما این قول را به فعالان این عرصه در نقاط مختلف کشور می دهم که مشکلاتشان را در سطح کلان پیگیری کنیم تا برای حمایت و پشتیبانی از این قشر فرهیخته قدم های مؤثری برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خبرنگاران را در سطح کلان پیگیری می کنم/ فراموش شدن معنویت در رسانه ها

مشکلات خبرنگاران را در سطح کلان پیگیری می کنم/ فراموش شدن معنویت در رسانه ها