مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-14سياسي

تکمیل خط آبرسانی از سد سلمان/فارس استان صنایع خاموش است


نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش و اوز بر تسریع انتقال آب دریا به جنوب فارس تاکید کرد و خواستار تکمیل خط آبرسانی سد سلمان فارسی به طول 60 کیلومتر شد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش و اوز بر تسریع انتقال آب دریا به جنوب فارس تاکید کرد و خواستار تکمیل خط آبرسانی سد سلمان فارسی به طول 60 کیلومتر شد.

حسین حسین زاده شامگاه پنج شنبه 22 مهرماه در نشست شورای اداری استان فارس که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم با عَلم عدالت وارد شد و عدالت را باید به صورت عینی دید و عدالت را در خود منابع و اعتبارات دید.

او با بیان اینکه استان فارس را باید به صورت ویژه دیده شود، چرا که یکی از سیاسی ترین استان های کشور و چهارمین استان از نظر گستردگی و پهناوری است، افزود: این استان محور تمدن ایران و محل اتصال جنوب به مرکز کشور و پایلوت صادرات و صنعت و معدن است.

حسین زاده ادامه داد: فارس استانی بوده که در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش 15 هزار شهید نقش بی بدیلی داشته و در حال حاضر 4 هزار واحد صنعتی در این استان وجود دارد که نزدیک نیمی از آنها (40 درصد) غیرفعال و نیمه تعطیل است و باید لقب استان صنایع خاموش را به این استان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط آبرسانی از سد سلمان/فارس استان صنایع خاموش است

تکمیل خط آبرسانی از سد سلمان/فارس استان صنایع خاموش است