مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-14سياسي

دولت سیزدهم درمانگر دردهای مزمن فارس خواهد شد


مشکلات مزمن فارس می تواند با اهتمام ویژه ای که دولت برطرف شود.

- ، محمد هادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه در شورای اداری فارس بیان کرد: امید است با حضور رییس جمهور دولت سیزدهم بتوانیم نور امید را به قلب مردم بتابانیم زیرا دولت اهتمام ویژه ای به حل مشکلات مردمی دارد.

وی افزود: استان فارس دارای ویژگی های است که می تواند نسبت به سایر استان های کشور متفاوت باشد و ظرفیت های در این استان وجود دارد که اگر به بهره برداری برسد شاهد خواهیم بود که فارس در زمره استان های پیشران خواهد بود.

استاندار فارس متذکر شد: مشکلات مزمنی در فارس وجود دارد که شامل مشکلات موجود در اطراف حرم است این در حالی است که دسترسی به حرم از طریق قطار شهری وجود ندارد و معضلات بافت پیرامونی حرم نیز به گونه ای است که چهره زیبای حرم سوم را مخدوش کرده است.

وی افزود: خشکسالی و تأمین آب نیز یکی از مشکلاتی است که در استان فارس جز اولویت ها است این در حالی است که مسیرهای مواصلاتی فارس نیز دارای مشکلات اساسی است زیرا استان فارس اولین استان کشور به علت تصادفات جاده ای است.

به گفته این مقام مسئول راه آهن، صنایع تعطیل شده، تسهیلات بانکی، شهرک های صنعتی و مناطق ویژه ناقص، برگرداندن صنایع تولیدی راکد به چرخه تولید، بازگشت فارس به قطب صنایع الکترونیک، خام فروشی، نبود صنایع تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم درمانگر دردهای مزمن فارس خواهد شد

دولت سیزدهم درمانگر دردهای مزمن فارس خواهد شد