مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-14اقتصادي

300 میلیارد اعتبار برای اجرای طرح توسعه کارخانه پاسارگاد فولاد نوید بروجرد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه کارخانه پاسارگاد فولاد نوید تولیدکننده شمش فولادی در بروجرد هزینه شد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه کارخانه پاسارگاد فولاد نوید تولیدکننده شمش فولادی در بروجرد هزینه شد.

حمید آزادبخت در حاشیه بازدید کارخانه پاسارگاد فولاد نوید تولیدکننده شمش فولادی که امروز 22 مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: شرکت پاسارگاد فولاد نوید در سال 1390 در شهرک شماره یک بروجرد تأسیس گردید و هم اکنون یکی از موفق ترین تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع شمش فولادی و مقاطع فولادی است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه این واحد صنعتی و افزایش ظرفیت ذوب از 60 هزار تن به 100 هزار تن با حمایت بانک صنعت، معدن در حال اجرا است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خاطرنشان کرد: با این افزایش 40 هزار تنی در سال ظرفیت ویژه ای برای تولید محصولات فلزی در استان و کشور فراهم خواهد شد.

آزادبخت اضافه کرد: در حال حاضر 80 نفر در این واحد مشغول به فعالیت هستند و طرح توسعه این کارخانه تا نیمه اول آبان ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد اعتبار برای اجرای طرح توسعه کارخانه پاسارگاد فولاد نوید بروجرد

300 میلیارد اعتبار برای اجرای طرح توسعه کارخانه پاسارگاد فولاد نوید بروجرد