مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-14دانش

رقابت 2 هزار و 69 نفر در آزمون وکلای قوه قضاییه استان اردبیل


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: جمعه این هفته 23 مهرماه آزمون وکلای قوه قضاییه استان اردبیل با رقابت 2 هزار و 69 نفر داوطلب در اردبیل و پارس آباد برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: جمعه این هفته 23 مهرماه آزمون وکلای قوه قضاییه استان اردبیل با رقابت 2 هزار و 69 نفر داوطلب در اردبیل و پارس آباد برگزار می شود.

سرتیپ جهانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: آزمون امسال در چهار حوزه برگزار می شود که سه حوزه مختص شهرستان پارس آباد است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان پارس آباد و دانشگاه پیام نور 202 نفر، دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد 132 نفر، و آموزش و پرورش پارس آباد نیز 168 نفر داوطلب ورود به حرفه وکالت باهم رقابت می کنند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل افزود: در اردبیل نیز در دانشگاه محقق اردبیلی یک هزار و 567 داوطلب باهم رقابت می کنند تا برترین ها در مرکز وکلای قوه قضاییه اردبیل پذیرش شوند.

جهانی بیان کرد: در مجموع در این آزمون بیش از 2 هزار و 69 نفر باهم رقابت می کنند تا از بین آنها داوطلبانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند در آزمون وکلای قوه قضاییه اردبیل پذیرفته شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 543 نفر وکیل و کارآموز در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند، گفت: تعداد وکلای مرکز وکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2 هزار و 69 نفر در آزمون وکلای قوه قضاییه استان اردبیل

رقابت 2 هزار و 69 نفر در آزمون وکلای قوه قضاییه استان اردبیل