مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-14سياسي

افتتاح عرشه اصلی پل قدس پس از 6 سال


عرشه اصلی پل قدس اردبیل پس از 6 سال چشم انتظاری مردم شهر اردبیل، به صورت نمادین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عرشه اصلی پل قدس اردبیل پس از 6 سال چشم انتظاری مردم با حضور جمعی از مسؤولان استانی در این مراسم با اشاره به اینکه وضعیت عمرانی در اردبیل در شان پیشینه و تمدن اردبیل نیست اظهار کرد: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و مصوبات و اختیاراتی که اعضای شورای شهر دارند، شاهد عصر جدیدی در بحث عمران و پروژه های عمرانی در اردبیل در چهار سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه اردبیل ظرفیت های ویژه ای برای توسعه و آبادانی دارد، افزود: تبدیل پادگان اردبیل به پارک بوم شهری، استفاده ارزشمند از منطقه توریستی گردشگری شورابیل و توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، مبلمان شهری و توزیع متوازن امکانات، باید از سوی اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما با تمام توان تلاش می کنیم تا توسعه و عمران در اردبیل ارتقاء یافته و به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

6 سال انتظار برای تکمیل پل قدس قابل قبول نیست سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: خوشخالیم که با یک کار جهادی و ویژه توسط شهردار اردبیل و با حمایت نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح عرشه اصلی پل قدس پس از 6 سال

افتتاح عرشه اصلی پل قدس پس از 6 سال