مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-14سياسي

دولت از هیچ تلاشی برای آسایش مردم دریغ نمی کند


آیت اله رییس تا نیمه های شب مشغول رسیدگی به کارها و امور کشور است و از هیچ تلاشی برای رفاه و آسایش مردم و کشور دریغ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، سید محمد حسینی امروز در جریان سفرهای استانی رییس جمهور به نقاط مختلف کشور، به نی ریز سفر کرد و از نزدیک شاهد مشکلات عمرانی و همچنین مردم بود.

حسینی در ابتدا با حضور در گلزار شهدای نی ریز و دیدار با امام جمعه این شهر، از طرح روگذر نیمه تمام ابتدای شهر بازدید و سپس در گردنه لای رز که تاکنون خطرات زیادی را آفریده حضور یافت و مشکلات ساخت و ساز اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد، از همکاری هیئت دولت با مسئولان در نی ریز خبر داد و افزود:  مشکلات سه شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در جلسات هیئت دولت در تهران بازگو خواهد شد و به آنها رسیدگی می شود.

معاون رییس جمهور در جلسه شورای اداری گفت: مشکلاتی در بدنه دولت وجود دارد که نباید توقع داشت به سرعت آنها را حل کرد، اما دولت کارآمد نیز دست روی دست نمی گذارد و با تلاش تمامی نهادهای دولتی و یاری مردم این مشکلات مرتفع می شوند.

وزیر ارشاد سابق کشور افزود: دولت آیت اله رییسی رسیدگی به مشکلات مردم را طبق وعده های اولیه در نامزدی انتخابات را در دستور کار خود قرار  داده و روز پنجشنبه و جمعه و تعطیلات نمی شناسد و شبانه روز در تلاش است تا به حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از هیچ تلاشی برای آسایش مردم دریغ نمی کند

دولت از هیچ تلاشی برای آسایش مردم دریغ نمی کند