مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-14سياسي

ارسطو گویلی بعنوان شهردار سقز معرفی شد


امروز با حضور جمعی از شهروندان، مقامات استانی، شهرستانی و اصحاب رسانه، ارسطو گویلی به عنوان سی و چهارمین شهردار سقز معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رییس شورای شهر سقز در مراسم معارفه شهردار جدید سقز گفت: بدهی بالای شهرداری به بانک شهر و تامین اجتماعی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل، نبود قیر، کمبود نیروی خدماتی و ده ها مورد دیگر از جمله چالش های فراروی شهرداری است.

کیوان بهرامی بر اتمام پروژه های نیمه تمام، توزیع عادلانه امکانات شهری، ساماندهی تره بار، ساماندهی حاشیه چه م سقز و جذب سرمایه گذار تاکید کرد.

وی تعامل، همفکری و پویایی در حوزه های مختلف را پیشران توسعه مدیریت شهری برشمرد و اظهار امیدواری کرد، بتوان بیش از پیش در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان قدم برداشت.

فرماندار سقز، شورای شهر اختلافات را کنار بگذارند کامیل کریمیان گفت: اعضای شورا و شهردار باید این دو نهاد را از اختلافات نیابتی نجات دهند و اجازه ندهید کسی در کار شورا و شهرداری دخالت کند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز اضافه کرد: نهاد عمومی و خدمات رسان شورا و شهرداری باید بر اساس اهداف و تحقق توسعه شهر سقز گام بردارند و غیر از این نباشد.

وی اذعان داشت: هیچ گاه خودم و معاونان در بحث انتصاب و انتخاب شهردار و معاونان این نهاد دخالت نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسطو گویلی بعنوان شهردار سقز معرفی شد

ارسطو گویلی بعنوان شهردار سقز معرفی شد