مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-14اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی پارک «باغ بادام» نهاوند


عملیات اجرایی پروژه احداث پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به «باغ بادام» نهاوند در 13هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان آغاز شد.

- ایسنا/همدان عملیات اجرایی پروژه احداث پارک شهرک شهیدحیدری موسوم به باغ بادام نهاوند در 13هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان آغاز شد.

شهردار نهاوند در این مراسم گفت: شهر نهاوند به خدمات بیشتر و بهتری احتیاج دارد و خوشبختانه شهرداری نهاوند مملو از نیروهای توانمند و نخبه است.

مجید یوسفی نوید اظهار داشت: با کمک همین نیروهای توانمند شهرداری توانستیم در ظرف چند روز یک کیلومتر از مسیل را پاک سازی کنیم که اگر پیمانکار می گرفتیم باید یه میلیارد تومان به پیمانکار پول می دادیم.

وی ادامه داد: بحث سعدمعبر یکی از مطالبات به حق مردم نهاوند و خواسته ماست که در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام داده ایم.

یوسفی نوید بیان کرد: پروژه پارک شهرک شهیدحیدری دومین پروژه بعد از پارک صخره ای دوخواهران است که در 13هزار مترمربع و با اعتبار چهارمیلیارد تومان کلنگ زنی می شود و برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است و شامل فضای اسکیت، فضای بازی کودکان، نمازخانه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و رستوران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پارک «باغ بادام» نهاوند

آغاز عملیات اجرایی پارک «باغ بادام» نهاوند