مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-14فرهنگي

خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می شود.

به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نمایشگاه خوشنویسی کِلک مهر شامل 50 تابلو نستعلیق از آثار افشین ماسوری، مدرس انجمن خوشنویسان و هنرجویان این انجمن چهارشنبه، 21 مهر در خرم آباد گشایش یافت.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین گشایش این نمایشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته و روز بزرگداشت هنر خوشنویسی، گفت: خوشنویسی یک هنر متعالی و مأنوس با آیات، احادیث و اشعار است که تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته هنری موجب می شود.

وی افزود: لرستان هنرمندان خوشنویس بسیاری را به جامعه هنری کشور معرفی کرده و همین موضوع باعث شد تا افتخار میزبانی از سالانه ملی خوشنویسی کشور به استان واگذار شود که تا پایان سال به میزبانی شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه تا پایان مهرماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد پذیرای علاقه مندان به هنر خوشنویسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می شود

خوشنویسی تزکیه نفس را در وجود هنرمندان و هنرجویان این رشته موجب می شود