مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-14اجتماعي

اجرای طرح حفاظت از گونه های حیات وحش در آذربایجان شرقی


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از سیاست های این اداره کل در راستای حفاظت و احیای گونه های در معرض تهدید استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از سیاست های این اداره کل در راستای حفاظت و احیای گونه های در معرض تهدید استان خبر داد.

حسن عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: حدود 600 هزار هکتار از مساحت استان تحت مدیریت این اداره کل بوده که شامل 13 درصد از عرصه کل استان است.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از غنی ترین مناطق کشور از نظر تنوع زیستی به شمار می رود، افزود: طرح های احیای گونه های مارال در ارسباران، میش مرغ در قره قشلاق و اردک سر سفید در قوری گل در حال اجرا و پیگیری است.

وی ادامه داد: این اداره کل در نظر دارد با همکاری بخش های علاقمند و در راستای مسئولیت های اجتماعی واحدهای مختلف حفاظت از گونه های حائز اهمیت نظیر سیاه خروس قفقازی گونه شاخص جانوری استان را نیز در دستور کار قرار دهد.

عباس نژاد گفت: حفاظت از برخی گونه های دارای اهمیت بین الملی نظیر غاز پیشانی سفید کوچک، شوکا و پلنگ به صورت مداوم از سیاست های حفاظتی اداره کل است که به صورت سالانه و مستمر پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: تنوع زیستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حفاظت از گونه های حیات وحش در آذربایجان شرقی

اجرای طرح حفاظت از گونه های حیات وحش در آذربایجان شرقی