مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-14ورزشي

3 هزار ورزشکار سازمان یافته در حوزه علمیه قم وجود دارد


مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به توجه ویژه به ورزش در حوزه های علمیه گفت: 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح حوزه علمیه قم مشغول فعالیت هستند.

- ، آیت الله علی رضا اعرافی ظهر پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش و جوانان در قم، اهمیت ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه بانوان با حفظ ارزش های فرهنگی و دینی می توان ضریب نشاط و شادابی جامعه را افزایش داد.

وی با تاکید بر اهمیت نگاه علمی در اجرای برنامه های ورزشی، گفت: حوزه تحقیق و پژوهش در مسائل فرهنگی و ورزشی نباید کم ارزش شمرده شود.

مدیرحوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران می تواند در حوزه اخلاق و گفتمان انقلابی پیشتاز باشد.

به گفته عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان باید ورزش کشور را از برخی اشکالات و ایرادات ممکن را با برنامه ریزی درست و ادبیات صحیح اصلاح کند.

وی بیان کرد: تیم های اعزامی ایران طی چند ماه گذشته در رویدادهای جهانی افتخارات غرورآفرینی برای نظام آفریدند و حوزه علمیه قم این موفقیت ها را تبریک می گوید.

اعرافی با اشاره به ضرورت تقویت هویت ملی و دینی اظهار داشت: هویت سازی و شخصیت دادن به نسل جوان به عنوان یک مساله حیاتی باید توسط نهادهای مسؤول مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار ورزشکار سازمان یافته در حوزه علمیه قم وجود دارد

3 هزار ورزشکار سازمان یافته در حوزه علمیه قم وجود دارد