مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-14سياسي

اقدامات فرهنگی فرمانداری های سمنان ارزیابی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: اقدامات فرهنگی فرمانداری های استان در حوزه های امر به معروف و نهی از منکر و نماز، ارزیابی و از فرمانداری های برتر تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه اصلی ترین زیرساخت نرم افزاری در رشد و پیشرفت تحول اجتماعی، فرهنگ یک جامعه است، اظهار کرد: ارتباط بین شورای فرهنگی و شورای مشورتی، می تواند در غنی تر شدن برنامه ها و همچنین جلب مشارکت همکاران در اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی، تأثیر شایانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه ها مناسبتی فاخر و ارزنده و همچنین مرتبط با ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار داشته و در حال انجام است.

معاون استاندار سمنان لازمه بهبود و ارتقاء فرهنگ جامعه را ارتقای فرهنگ سازمانی دانست و افزود: اگر کارکنان دولت از لحاظ فرهنگی غنی باشند، مسؤولیت پذیر و تعامل پذیر می شوند و این مهم اثرات مثبتی بر جامعه دارد، از این رو آسیب شناسی وضع موجود و تهیه نقشه راه ارتقای فرهنگ سازمانی امری ضروری است و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی تأکید کرد: فرمانداری های برتر در حوزه فرهنگی که اقدامات مناسب و ارزنده ای را در دستور کار داشته اند، بر اساس ارزیابی ها تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی فرمانداری های سمنان ارزیابی می شود

اقدامات فرهنگی فرمانداری های سمنان ارزیابی می شود