مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-14اقتصادي

فارس استان سبز کشور می شود


تا پایان سال جاری 100 روستا در فارس دارای گاز طبیعی می شوند و استان فارس به استان سبز کشور تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد اوجی در جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین گفت: با گازرسانی به این 100 روستا، فارس نیز به یکی از استان های سبز تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه عزم دولت حل مسائل و مشکلات مردم است، افزود: مسائل و مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد که عمده آن ها در حوزه تنش های آبی، موضوع کشاورزی، اشتغال و موضوعات اجتماعی و اقتصادی دیگر بود در شورای اداری استان جمع بندی و به سرعت پیگیری و حل خواهد شد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه توسعه پالایشگاه از دغدغه مردم و اولویت وزارت نفت است، گفت: در این جلسه قرار شد فاز دوم پالایشگاه آغار از طریق شرکت ملی نفت به طور جد دنبال شود و توسعه میدان آغار که بالغ بر 20 میلیون متر مکعب جای افزایش تولید از این میدان گازی را دارد در دستور کار است.

اوجی در خصوص مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در این منطقه نیز گفت: وزارت نفت 800 میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه شیراز، کوار، فیروزآباد و جم اختصاص می دهد و در مجموع اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان فارس بالغ بر هزار و 150 میلیارد تومان در قالب 250 طرح رفاهی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس استان سبز کشور می شود

فارس استان سبز کشور می شود