مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-14اقتصادي

تامین آب فلات مرکزی اولویت دولت است/پیش بینی 14 مصوبه برای فارس


وزیر نیرو اعلام کرد که یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم، تامین آب فلات مرکزی ایران، از طرق مختلف خصوصا اجرای طرح های انتقال آب از خلیج فارس است.

- ایسنا/فارس وزیر نیرو اعلام کرد که یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم، تامین آب فلات مرکزی ایران، از طرق مختلف خصوصا اجرای طرح های انتقال آب از خلیج فارس است.

علی اکبر محرابی پنجشنبه 22 مهر در حاشیه سفر به شهرستان کازرون، به خبرنگاران گفت: از رویکردهای مهم دولت سیزدهم، تامین آب مورد نیاز فلات مرکزی و استان های مواجه به کم آبی در کشور است.

محرابی با تاکید براینکه تامین آب مطمئن برای شرب، صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار خواهد داشت، گفت: یکی از راهکارهای مهم تامین آب مورد نیاز، انتقال آب دریا به فلات مرکزی و استان های مختلف است.

او با بیان اینکه به واسطه پیگیری های قبلی، استان فارس یکی از اولین استانها در تخصیص منابع برای اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس است، گفت: در جلساتی که با نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس داشتیم، تخصیص اولیه تا 400 میلیون مترمکعب، افزایش یافته است.

محرابی با یادآوری اینکه طرح انتقال آب از خلیج فارس قرار است از طریق سه کریدور شرقی، غربی و مرکزی انجام شود، گفت: تاکنون هشت کنسرسیوم آمادگی خود را برای اجرای این پروژه اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب فلات مرکزی اولویت دولت است/پیش بینی 14 مصوبه برای فارس

تامین آب فلات مرکزی اولویت دولت است/پیش بینی 14 مصوبه برای فارس