مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-14اقتصادي

«سفره ای به وسعت ایران» با مشارکت 201 میلیارد تومانی مردم


در همراهی خیران و نیکوکاران سراسر کشور با پویش «سفره ای به وسعت ایران» بنیاد کرامت رضوی، 201 میلیارد تومان کمک جمع آوری و برای حمایت از نیازمندان هزینه شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، آیین تقدیر از خیران و فعالان پویش سفره ای به وسعت ایران با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و دبیران کانون های خدمت رضوی سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گزارشی از روند اجرای این طرح ارائه و اظهار کرد: مهم ترین پویش امسال بنیاد کرامت رضوی، اجرای مرحله چهارم پویش سفره مهربانی با عنوان سفره ای به وسعت ایران بود که به همت دبیران کانون های خدمت و شبکه خادمیاری اجرایی شد.

محمدحسین استادآقا افزود: این پویش اجتماعی با استفاده از ظرفیت خیران، خیریه ها و نیز همراهی یاوران رضوی در سراسر کشور به ثمر نشست، در قالب این پویش 201 میلیارد تومان منابع مالی جمع آوری و جهت تهیه 501 هزار بسته کمک معیشتی برای کمک به نیازمندان و محرومان هزینه شد.

وی با تاکید بر نقش پررنگ خیران در اجرای این طرح ادامه داد: اصل کار در این پویش بر عهده مردم و خیران عزیز سراسر کشور بوده و بنیاد کرامت رضوی نیز به نیت تیمن و تبرک به حضرت رضا(ع) در این امر خداپسندانه مشارکت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفره ای به وسعت ایران» با مشارکت 201 میلیارد تومانی مردم

«سفره ای به وسعت ایران» با مشارکت 201 میلیارد تومانی مردم