مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-14پزشكي

انجمن بیوتکنولوژی ایران: واکسن کرونا تاثیری بر ژنتیک کودکان ندارد


رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه ضروری و اجتناب ناپذیر است و نباید به شایعه های بی اساس که کار دشمنان است، - رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه ضروری و اجتناب ناپذیر است و نباید به شایعه های بی اساس که کار دشمنان است، توجه کرد.

رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه ضروری و اجتناب ناپذیر است و نباید به شایعه های بی اساس که کار دشمنان است، توجه کرد.

دکتر سیروس زینلی در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه تزریق واکسن سبب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا می شود، افزود: به طور کلی کودکان زیر هشت سال دارای سیستم ایمنی پیچیده ای هستند و قطعا میزان دز و تزریق واکسن کرونا برای آنها با بزرگسالان قدری تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه حتی در مسایل درمانی تنها می توان تا حدود بسیار کمی در آزمایشگاه ژنتیک را تغییر داد اما اصل موضوع به قوت خود باقی است، اظهار داشت: تزریق واکسن نمی تواند تغییر روی ژن ها ایجاد کند و مشکلی از لحاظ ایجاد بیماری های مرتبط با ژن ها به وجود نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن بیوتکنولوژی ایران: واکسن کرونا تاثیری بر ژنتیک کودکان ندارد

انجمن بیوتکنولوژی ایران: واکسن کرونا تاثیری بر ژنتیک کودکان ندارد