مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-14اقتصادي

خزعلی: اشتغال و بیمه زنان سرپرست خانوار در اولویت است


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از پیگیری اشتغال و بیمه بانوان هنرمند با اولویت زنان سرپرست خانوار در دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، انسیه خزعلی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح انجمن پیشکسوتان صنایع دستی فارس اظهار داشت: تسهیلات برای تأمین سرمایه کار به ویژه در بخش عشایری و روستایی و اشتغال و بیمه بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار روستایی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار به دلیل اینکه در شرایط کنونی و در مقایسه با بانوانی که از وجود سرپرست خانواده برخوردار هستند با مشکلات بیشتری روبه رو هستند گفت: این بانوان در اولویت بیمه و اشتغال قرار دارند.

خزعلی عنوان کرد: خوشبختانه بانوان نقش مؤثری در رهبری، هدایت و برنامه ریزی و کارفرمایی در حوزه صنایع دستی دارند و بخش قابل توجهی از هنرمندان صنایع دستی را بانوان تشکیل داده اند و یکی از اهداف دولت تسهیل و تسریع شرایط برای کارآفرینان است.

او افزود: همت و تلاش هنرمندان سرمایه های اصلی آنها به شمار می رود لذا جای بسی خوشحالی است که بانوان توانسته اند به این زیبایی هنر و توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند.

خزعلی با بیان اینکه اگر فرهنگ کار و اشتغالزایی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد، گفت: بسیاری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: اشتغال و بیمه زنان سرپرست خانوار در اولویت است

خزعلی: اشتغال و بیمه زنان سرپرست خانوار در اولویت است