مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-14سياسي

تاکید معاون رییس جمهور بر لزوم تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی در شهرهای شمال فارس


معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در جلسه شورای اداری خرم بید بر لزوم تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی در شهرستانهای شمال فارس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در خرم بید، سید امیرحسین مدنی در جلسه شورای اداری شهرستان های شمال فارس اظهار داشت: در دولت آیت الله رییسی اولویت، بازگرداندن امید به جامعه است و در این خصوص با توجه به بالا بودن حجم مطالبات مردمی، موارد اولویت بندی و در جلسه هیات دولت و شورای اداری استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی به نیاز ویژه شهرستان خرم بید به مراکز درمانی مجهز اشاره و در خصوص تامین اعتبار و پیگیری 3 مرکز جامع سلامت شهرستان گفت: این موارد احصا شده و در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.

تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی، تامین آب پایدار ، دسترسی شهرستان های شمالی به آزاد راه شیراز - اصفهان، افزایش سهمیه اشتغال و تسهیلات بنیاد برکت و .

از مواردی بود که نماینده ریاست جمهور ضمن تاکید و اهتمام بر اجرای آنها، قول پیگیری و طرح آن در جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهور را داد.

در این جلسه، فرماندار خرم بید ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی همچنین نیاز مراکز صنعتی، بر حمایت های تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت جهت توسعه و بهره وری بیشتر از مراکز صنعتی موجود تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون رییس جمهور بر لزوم تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی در شهرهای شمال فارس

تاکید معاون رییس جمهور بر لزوم تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی در شهرهای شمال فارس