مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-14سياسي

بصیرت انقلابی در جامعه تقویت شود


مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بصیرت انقلابی همه آحاد جامعه بخصوص نسل جوان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر پنجشنبه در مراسم برگذاشت آیت الله سید اسماعیل موسوی زنجانی امام جمعه فقید زنجان و یادواره شهدای دهستان اوریاد در محل مسجد جامع روستای پری، بر لزوم تقویت برگزاری یادواره شهدا در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا گام مهم و تأثیرگذار در زمینه انتقال مفاهیم و ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل امروز است و برای تقویت و تسهیل در انتقال این مفاهیم برگزاری یادآورهای شهدا باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید نسل امروز با رشادت های شهیدان آشنا شوند، اظهار کرد: باید نسل امروز بصیرت خود را به دشمن تقویت کند تا در خنثی کردن هجمه ها و توطئه های دشمنانان با بصیرت انقلابی و اسلامی خود، موفق و پیروز شوند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه جامعه امروز بین از هر زمان دیگر نیازمند گام برداشتن در مسیر اهداف و مؤلفه های فرهنگ ایثار و شهادت است، متذکر شد: پاسداری از خون پاک شهدا و گام نهادن در مسیر آن ها کاری است که همه آحاد جامعه به آن توجه ویژه داشته باشند و به عنوان یک اصل مهم در برنامه ریزی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت انقلابی در جامعه تقویت شود

بصیرت انقلابی در جامعه تقویت شود