مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-14فرهنگي

خانه فرهنگ خواستیم خانه آخرت تحویل گرفتیم!


با توجه به شرایط نامطلوبی که برای هنرمندان خمامی قابل مشاهده است آن ها به اختصاص سالن های دیگر برای انجام تمرین و به روی صحنه آوردن نمایش ها و هنرهای خود نیز قناعت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهنگ به عنوان میراث مشترک بشریت همواره عامل انسجام، ارتباط و گفتگوی مسالمت آمیز میان تمدن ها بوده است.

با ارزش های فرهنگی است که زمان گذشته و حال به هم پیوند می خورد و دنیای حال که حالت سطح دارد، بعد و ژرفا خواهد یافت.

 توجه به فرهنگ و حمایت از نهادهای فرهنگ ساز در رشد تمدن هر کشور و منطقه نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری دارد، سینما، را امروزه می توان از بخش های فرهنگی بسیار موثری در جامعه امروز عنوان کرد و حمایت از آن ها در جهت پیشبرد اهداف جامعه اسلامی از مواردی است که باید مورد توجه نهادها و مسوولان ذی ربط قرار بگیرد.

چند ماهی بیشتر از شهرستان شدن خمام نمی گذرد و انتظار می رود که چه در سطح استان و چ در سطح خود شهرستان نگاه جامع تری به موضوعات مختلف ازجمله موضوعات فرهنگی داشته باشند ولی متأسفانه در این مدت مسؤولان شهرستانی و متولیان استانی نگاه خود را با نگاه مدیریتی کلان در سطح مورد انتظار یکی کنند.

یکی از معضلاتی که در جریان عدم رشد فرهنگ مانعی برای بخش های مختلف فرهنگی و هنرمندان قرار می گیرد، عدم حمایت کافی مسوولان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه فرهنگ خواستیم خانه آخرت تحویل گرفتیم!

خانه فرهنگ خواستیم خانه آخرت تحویل گرفتیم!