مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-14اجتماعي

160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند


مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد از انجام تست روانشناختی منچستر و نئو برای 160 نفر از تاکسیرانان در مرکز مشاوره خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد از انجام تست روانشناختی منچستر و نئو برای 160 نفر از تاکسیرانان در مرکز مشاوره خبر داد.

داود همتیان با اشاره به اینکه نقش هیجانات روحی به عنوان عاملی تاثیرگذار بر میزان و شدت حوادث رانندگی است، گفت: برهمین اساس در این تست اضطراب و تنش های روانی تاکسیرانان مورد سنجش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در این طرح متقاضیان پس از پاسخ به فرم های روانشناختی، وارد مرحله مصاحبه های تخصصی با روانشناس در حوزه حمل و نقل می شوند، ادامه داد: پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر شامل 50 سوال است که از مهمترین نتایج این تست می توان به نوع رفتار و میزان خطری که آن رفتار برای دیگر رانندگان دارد، اشاره کرد.

مدیر مراکز پزشکی شهرداری مشهد تصریح کرد: رفتارهای ناهنجار، خطاهای سهوی، اشتباهات رانندگی، تخلفات عمدی و غیر عمدی از دیگر مواردی است که در این پرسشنامه ارزیابی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، همتیان با اشاره به اینکه تا کنون 6 جلسه از این تست ها انجام شده، ادامه داد : این پروژه با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و در راستای تایید دریافت پروانه تاکسیرانی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند

160 تاکسیران در شهرداری مشهد تست روانشناختی دادند