مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-14سياسي

فعال شدن بنیادهای مهدوی مانع جدی ظهور فرقه های انحرافی است


معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود (عج) کشور گفت، برنامه های محوری وفعال ترشدن بنیادهای مهدوی در استانها باعث پیشگیری از پدید آمدن وظهور برخی فرقه های انحرافی می شود.

- ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری بعدازظهر پنجشنبه در هفدهمین گردهمایی مسئولان مهدیه های مازندران در مهدیه و فاطمیه شهرستان آمل گفت: ترویج فرهنگ مهدویت به ویژه در نسل جوان، برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) است و در این راستا در دو دهه گذشته شعبه های زیادی از این بنیاد در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی، تصریح کرد: هرچقدر متولیان و مدیران و فعالان در بنیاد مهدویت و گروه های مردمی در راستای ترویج و فرهنگ مهدویت در جامعه تلاشی نکنند، متأسفانه باعث فعال ترشدن گروه های انحرافی که بدعت در دین ایجاد می کنند می شوند و این برای جامعه اسلامی ایران زیبنده نیست.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود (عج) کشور، هدف و رویکرد بنیاد مهدویت را اشاعه فرهنگ مهدوی به طور اصولی و صحیح بیان و اضافه کرد: بسیاری از اقشار مردم در ارتباط با فرهنگ مهدویت، آگاهی و اطلاعات ناچیزی دارند که باید برای آنها فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام نصوری ادامه داد، بهره گیری از هنر با توجه به تأثیرگذاری و ظرفیت هایی که دارد در نهادینه سازی مفاهیم فرهنگی بسیار می تواند مؤثر و ثمربخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن بنیادهای مهدوی مانع جدی ظهور فرقه های انحرافی است

فعال شدن بنیادهای مهدوی مانع جدی ظهور فرقه های انحرافی است