مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-14اقتصادي

جدیدترین شرایط صادرات خودرو به عراق


رییس سازمان ملی استاندارد درباره وضعیت صادرات خودرو به عراق گفت: استاندارد خودرو در ایران استاندارد 85 گانه اروپا و در عراق استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس است که مقرر شده ما استانداردهای 85 گانه را به عراق اعلام کنیم تا آنها با استانداردهای خود تطبیق .

- رییس سازمان ملی استاندارد درباره وضعیت صادرات خودرو به عراق گفت: استاندارد خودرو در ایران استاندارد 85 گانه اروپا و در عراق استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس است که مقرر شده ما استانداردهای 85 گانه را به عراق اعلام کنیم تا آنها با استانداردهای خود تطبیق دهند و بعد از آن برای صادرات خودرو به عراق مشکلی نخواهد بود.

غلامرضا شریعتی، در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه چند درصد از استانداردهای کشور منطبق با استانداردهای بین المللی است، اظهار کرد: هیچ کدام از استانداردهای ما در تضاد با استانداردهای جهانی نیست.

استانداردهای تدوین شده در کشور یا برگرفته از استانداردهای بین المللی یا ترجمه آنها یا بسته به شرایط و فرهنگ کشور پژوهش محور است و با ارزیابی های ریسک با احتیاط بیشتری برخورد شده که منجر به آسیب به سلامتی جامعه نشود.

وی با بیان اینکه استانداردهای اجتماعی نیز باید متناسب با فرهنگ کشور بومی شود، گفت: حدود 20 درصد استانداردها پژوهش محور 35 تا 40 درصد تلفیقی از چند استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین شرایط صادرات خودرو به عراق

جدیدترین شرایط صادرات خودرو به عراق