مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-14سياسي

زندگی بر مردم سخت می گذرد


امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه گفت: امروز زندگی بر مردم سخت می گذرد که این وضعیت نه زیبنده جمهوری اسلامی است و نه مردمی که 42 سال در برابر همه مشکلات ایستاده اند.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه گفت: امروز زندگی بر مردم سخت می گذرد که این وضعیت نه زیبنده جمهوری اسلامی است و نه مردمی که 42 سال در برابر همه مشکلات ایستاده اند.

ماموستا ملاقادر قادری امروز(22مهر) در کنگره بزرگداشت شهید محراب، آیت الله میرزا عطاالله اشرفی اصفهانی، وحدت مردم را رمز موفقیت و سربلندی نظام در سال های پس از انقلاب دانست و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علی رغم فراز و نشیب های فراوان حقیقتا خوب ایستاده اند و در مقاطع مختلف زمانی در جنگ، تحریم و تحریک، با زمان شناسی و استقامت تا به امروز مدافع انقلاب بوده و آبروی نظام را حفظ کرده اند.

وی اضافه کرد : مردم نجیب ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به خصوص مرزنشینان سوخته ایم، اما با زورگویان نساخته ایم.

امام جمعه اهل سنت پاوه سپس با اشاره به مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: امروز زندگی بر مردم سخت می گذرد که این وضعیت نه زیبنده جمهوری اسلامی است و نه مردمی که 42 سال در برابر همه مشکلات استقامت کرده و پشتیبان نظام بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی بر مردم سخت می گذرد

زندگی بر مردم سخت می گذرد