مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-14سياسي

بازداشت موقت به قدر ضرورت صادر شود/ ضرورت مقابله با بسترهای فساد


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بازداشت موقت باید به قدر ضرورت صادر شود، گفت: ضرورت مقابله با بسترهای فساد از برخورد با فساد موردی از اهمیت بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: ما در دادگستری خراسان جنوبی باید سیاست های قوه قضاییه را نصب العین خود قرار دهیم و نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشیم که در سند تحول قوه قضاییه نیز مورد توجه قرار گرفته است.

نظارت تلفنی کفایت نمی کند حمیدی با اشاره به اینکه یکی از این سیاست ها نظارت کردن بر زیر مجموعه است که این نظارت باید به صورت مستمر و میدانی باشد، گفت: از پشت میز و به صورت تلفنی نمی توان بر زیر مجموعه نظارت کرد بلکه باید با حضور در شعبات قضایی و … به صورت مستمر این اقدام را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: باید همان حساسیتی که بر عملکرد قضات در مجموعه دادگستری داریم بر عملکرد شوراهای حل اختلاف نیز نظارت داشته باشیم که مردم در این زمینه و پرونده های مورد بررسی در شورا گلایه مندی هایی دارند.

رییس کل دادگستری با تأکید بر نحوه رفتار مطلوب قضات و کارکنان با مردم و نظارت در این موضوع بیان کرد: اگر یک مسئول قضایی رفتار خوبی با مردم نداشته باشد موجب یأس و ناامیدی مردم می شود و با رفتار نامناسب دیگر خدمات نیز دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت موقت به قدر ضرورت صادر شود/ ضرورت مقابله با بسترهای فساد

بازداشت موقت به قدر ضرورت صادر شود/ ضرورت مقابله با بسترهای فساد