مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-14سياسي

پروژه های شهرداری پیوست عدالت داشته باشد


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:از اقداماتی که از مجموعه شهرداری انتظار می رود، توجه به پیوست عدالت در انجام پروژه ها است.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنجشنبه در دیدار با سید مسعود حسینی شهردار و اعضا شورای شهر همدان، با تبریک به مناسبت آغاز فعالیت شهردار منتخب، اظهار داشت: در پیشبرد اهداف شهرداری و موفقیت در مدیریت شهری نیازمند وحدت، انسجام و هم افزایی بین نهادهای مرتبط با شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه هر جا شاهد همراهی و تعامل بین شهردار و شورای شهر بوده ایم، اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است، گفت: هرگاه خدای نکرده اختلافاتی ایجاد شده، کارها پیش نرفته است و به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده ایم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه وضعیت امروز شهر، برآیند زحمات و خدمات همه شهرداران و نیروهای گذشته از اول انقلاب تا به حال است، مطرح کرد: امروز باید از خدمات مهندس صوفی و مهندس شاکری تقدیر کرد اما انتظار مردم از شهردار جدید ارتقا خدمت و خدمت رسانی نسبت به گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای رفع معضلات شهری که سالیان سال مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد، اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که از مجموعه شهرداری انتظام می رود، توجه به پیوست عدالت در انجام پروژه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری پیوست عدالت داشته باشد

پروژه های شهرداری پیوست عدالت داشته باشد