مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-14اجتماعي

مصرف سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز باید کاهش یابد


فرماندار تبریز خواستار برخورد جدی محیط زیست با واحدهای آلاینده شد و گفت: درصد آلودگی حاصل از مازوت بالا بوده و بخش قابل توجهی از آلودگی شهر تبریز ناشی از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه حرارتی هست که باید تمام تلاش جهت تأمین سوخت پاک این نیروگاه انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تبریز اظهار داشت: هیچ یک از دستگاه ها نباید نسبت به قانون هوای پاک بی توجه باشند و وظیفه ی تمام دستگاه ها در این قانون مشخص شده است.

وی خواستار برخورد جدی محیط زیست با واحدهای آلاینده شد و افزود: درصد آلودگی حاصل از مازوت بالا بوده و بخش قابل توجهی از آلودگی شهر تبریز ناشی از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه حرارتی هست که باید تمام تلاش جهت تأمین سوخت پاک این نیروگاه انجام گیرد.

  فرماندار شهرستان تبریز با تأکید بر اینکه نباید در مراکز بزرگ جمعیتی از سوخت مازوت استفاده شود، گفت: ماشین آلات و خودروهای فرسوده، آلاینده و حتی ماشین آلات سنگین به راحتی داخل شهر تردد می کنند که قابل قبول نیست.

در پایان این جلسه مقرر گردید: به منظور افزایش استقبال از حمل و نقل عمومی، توسعه کمی و کیفی اتوبوس های درون شهری توسط سازمان اتوبوس رانی شهرداری مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز باید کاهش یابد

مصرف سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز باید کاهش یابد