مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-14اقتصادي

برنامه منسجم دولت برای حل مشکل مسکن در چهار سال آینده


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر برنامه منسجم دولت برای رفع مشکل مسکن گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن تا چهار سال آینده مشکل مسکن حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیش از سفر هیئت دولت، مشکلات استان ارزیابی شده است، از تخصیص اعتبارات خوبی به حوزه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در حوزه راه و شهرسازی حل مشکل آزادراه شیراز اصفهان به طور ویژه در دستور کار است.

قاسمی با اشاره به مشکلات بزرگراه کمربندی فارس از آغاز به کار احداث باند دوم شیراز ـ عسلویه خبر داد و افزود: علاوه بر آن، راه آهن فارس به بندر و منطقه عسلویه که در سفر بوشهر مطرح شده در این سفر هم جزء مصوبات خواهد بود.

وی با اشاره به جمله تغییر چهره استان پس از این سفر عنوان کرد: در حیطه وظیفه ساختاری این وزارتخانه نیز مشکلات را در دستور کار قرار داده و تا رسیدن به حضول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از پروژه های مسکن به ویژه مسکن مهر، گفت: طی این بازدید مشکلات ساخت مسکن رصد شده و نواقص بررسی می شود.

قاسمی افزود: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن در چهار سال آینده در نظر گرفته است می تواند مشکلات کسانی را که مسکن ندارند برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه منسجم دولت برای حل مشکل مسکن در چهار سال آینده

برنامه منسجم دولت برای حل مشکل مسکن در چهار سال آینده