مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-14اقتصادي

سنگ شکن 3 شهرداری شرق گلستان پلمب شد


رییس اداره استاندارد شرق گلستان گفت: در راستای عدم استانداردسازی فرایند تولید سه سنگ شکن مربوط به شهرداری های شرق گلستان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محسن خسروی به مناسبت روز جهانی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین و اصلی ترین وظیفه استاندارد تاییدیه استاندارد، کالیبراسیون و آزمون سیستم های توزین است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه تعداد 68 مورد تاییدیه  ایمنی کیفیت آسانسور انجام شده که از این تعداد، 63 مورد مربوط به تاییدیه اولیه و پنج مورد تاییدیه ادواری بوده است.

رییس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تاییدیه ادواری آسانسورها باید هر ساله انجام شود، خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه مشکلات و ایمنی جان هموطنان باید مدیران ساختمان و مجتمع ها هر ساله تاییدیه آسانسور ادواری خود را انجام دهند و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.

* تعداد 120 باسکول جاده ای و برقی آزمون شدند وی درباره آزمون سیستم های توزین بیان کرد: سازمان استاندارد با اندازه شناسی شناخته شده و قدیمی ترین قانون استاندارد نیز مربوط به اوزان و مقیاس ها مربوط به سال 1312 بوده که هنوز هم تغییر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ شکن 3 شهرداری شرق گلستان پلمب شد

سنگ شکن 3 شهرداری شرق گلستان پلمب شد