مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-14ورزشي

حضور تیم شهرداری همدان با تمام توان در لیگ دسته اول


تیم شهرداری همدان با حداکثر توان در مسابقات لیگ دسته اول حضور پیدا خواهد کرد.

- رضا طلایی منش امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به حضور تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: در فصل گذشته لیگ دسته دوم با لطف خداوند، همت کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت مدیران شهرداری و ورزش استان موفق شدیم با قدرت به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی ادامه داد: این صعود برای فوتبال همدان بسیار دلچسب بود زیرا سال هاست که تیمی از همدان در این لیگ حضور نداشت و خوشحالم این موفقیت توسط تیم شهرداری به دست آمد.

سرمربی تیم شهرداری همدان از حفظ شاکله اصلی این تیم خبر داد و افزود: سعی ما برای حضور در لیگ دسته اول حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته بود و در این راه نیز چند بازیکن بومی که در دیگر تیم های دسته اولی و دسته دومی حضور داشتند را جذب تیم کردیم.

وی اضافه کرد: هنوز فرصت نقل و انتقالاتی برای تیم وجود دارد و اگر ببینیم در ادامه لیگ، ضعف هایی وجود دارد قطعاً یک یا چند بازیکن در پست‎های مختلف به تیم اضافه خواهیم کرد.

طلایی‎منش با بیان اینکه تیم شهرداری یک اردوی پیش فصل بسیار به یکی از بهترین استان ها برای اردوهای پیش فصل تبدیل کرده و از همین رو ما موفق به برگزاری اردوی خوبی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم شهرداری همدان با تمام توان در لیگ دسته اول

حضور تیم شهرداری همدان با تمام توان در لیگ دسته اول