مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-14پزشكي

تداوم وضعیت زرد کرونایی در 7 شهرستان اردبیل


طی شبانه روز گذشته 34 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه 3 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه روز گذشته 34 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه 3 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باختند.

طی این مدت خوشبختانه 39 بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 181 نفر رسید که نسبت به دیروز یک مورد کاهش داشته و از این تعداد 46 بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این ها، 112 بیمار نیز تحت نظر هستند.

تاکنون یک میلیون و 117 هزار و 741 دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار 770 هزار و 343 دُز مربوط به نوبت اول و 347 هزار و 398 دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، مشگین شهر، نیر، نمین و گرمی در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان های کوثر، سرعین، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت زرد کرونایی در 7 شهرستان اردبیل

تداوم وضعیت زرد کرونایی در 7 شهرستان اردبیل