مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-14اجتماعي

میانگین تراکم دانش آموزان در تهران بالاتر از سرانه کشوری است


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تراکم دانش آموزی در استان تهران 36 نفر می باشد که میانگین آن در کشور 24 نفر است، در استان یک برنامه 5 ساله در نظر گرفته شده تا کیفیت بخشیِ نیروی انسانی در استان افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صبح امروز در جلسه بررسی خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی گفت: شهرستان قرچک نمونه بارز شهرستانی همراه و همیار مسؤولان در استان تهران معروف است و اتحاد و همدلی در این شهرستان زبان زد عام و خاص در استان تهران است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: کارگروهی برای رفع برخی مشکلات تشکیل دادیم که یکی از مشکلات ساماندهی نیروی انسانی است، که حذف معلم تمام وقت باعت شد نزدیک به 5 هزار معلم کمبود داشته باشیم و در سال جاری 4500 همکار فرهنگی به درجه رفیع بازنشستگی نایل آمدند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان های استان تهران در سال جاری 46 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی نسبت به سال قبل اضافه شده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان های استان تهران از 69 پروژه که در حال ساخت و تحویل است، 49 پروژه به مهر 1400 رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده است که از این بین 33 پروژه دولتی می باشد که پیشرفت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین تراکم دانش آموزان در تهران بالاتر از سرانه کشوری است

میانگین تراکم دانش آموزان در تهران بالاتر از سرانه کشوری است