مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-14اقتصادي

از کجا بفهمیم لوازم خانگی ما استاندارد است؟


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: وقتی یک وسیله دارای استاندارد می گیریم، بیشتر از هر چیزی برای ما سودآوری خواهد داشت چراکه هزینه های تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی کمتر خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: وقتی یک وسیله دارای استاندارد می گیریم، بیشتر از هر چیزی برای ما سودآوری خواهد داشت چراکه هزینه های تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی کمتر خواهد شد.

محمدرضا مروی مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استاندارد در لغت به معنای نظم، قاعده و قانون است؛ اما در قالب لوازم خانگی، معنای آن حدود، چگونگی و شرایط قابل تایید و لازم در تولید یک محصول است.

وی بیان کرد: خرید لوازم خانگی استاندارد، یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها به شمار می رود چراکه به لوازم خانگی باید به چشم نوعی سرمایه نگاه کرد و اگر این سرمایه استاندارد نباشد نه تنها به مرور زمان مستهلک می شود بلکه در حین استفاده هم می تواند هزینه زیادی روی دستتان بگذارد.

وی با بیان اینکه توجه به استاندارد یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب لوازم است، تصریح کرد: البته معیار هزینه کل در طول عمر وسیله برقی یکی از شاخص هایی است که برای انتخاب لوازم خانگی برقی باید مورد توجه قرار گیرد؛ به این معنا که هزینه های مترتب یک وسیله، تنها در هزینه خرید اولیه آن خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کجا بفهمیم لوازم خانگی ما استاندارد است؟

از کجا بفهمیم لوازم خانگی ما استاندارد است؟