مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-14اقتصادي

محصول زعفران آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت


مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از تحت پوشش قرار گرفتن محصول زعفران از سالجاری خبر داد و گفت: پس از بررسی و مکاتبات طولانی و زحمات سازمان جهاد کشاورزی استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از تحت پوشش قرار گرفتن محصول زعفران از سالجاری خبر داد و گفت: پس از بررسی و مکاتبات طولانی و زحمات سازمان جهاد کشاورزی استان، این امر برای کشاورزان زعفران کار تایید شده و زعفران استان تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت و تعرفه ها در سیستم بارگذاری شده است.

علی تبریزی در جلسه ستاد بیمه محصولات زراعی و باغی در ارتباط با میزان عملکرد و پوشش بیمه، گفت: در بخش پوشش بیمه ای محصولات باغی و زراعی عملکرد متوسط و در بخش دام، آبزیان و منابع طبیعی متاسفانه عملکرد ضعیف بوده است.

وی به میزان تحقق پوشش بیمه ای در زیربخش های مختلف کشاورزی در سالزراعی 1400-1399 اشاره کرد و گفت: در زیر بخش زراعی از 197 هزار هکتار سطح تکلیفی 167 هزار هکتار و در زیر بخش باغی از 15 هزار هکتار سطح تکلیفی حدود 11 هزار و 300 هکتار از برنامه ابلاغ شده، تحقق یافته و تحت پوشش بیمه قرار گرفته شد.

وی افزود: در بیمه نامه الحاقی برای زیربخش زراعی نیز 269 هزار هکتار سطح برای بیمه تعیین شده بود که 42 هزار هکتار تحقق یافت و برای زیربخش باغی از 13 هزار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول زعفران آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت

محصول زعفران آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت