مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-14سياسي

ضعف «برجام» بیش از اعتراف ظریف است/ تیم سابق هسته ای ما بازی خوردند


برجام آنقدر ضعف دارد که چهار کلمه ای که «ظریف» به آن اعتراف کرده در برابر آنها چیزی نیست و اعتراف اخیر، بسیار کمتر از واقعیتی است که در توافق رخ داده است.

- نماینده ادوار مجلس گفت: برجام آنقدر ضعف دارد که چهار کلمه ای که ظریف به آن اعتراف کرده در برابر آنها چیزی نیست و اعتراف اخیر، بسیار کمتر از واقعیتی است که در توافق رخ داده است.

ابراهیم کارخانه ای رییس کمیسیون هسته ای مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اعتراف اخیر محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه مبنی بر اینکه کلمه تعلیق در متن توافق برجام آمده بود، گفت: این اعتراف نشان می دهد ظریف به عنوان رییس تیم مذاکره کننده در بطن مذاکرات نبوده است، درحالی که تمام مسئولیت در درجه اول متوجه شخص اوست.

وی افزود: متن این توافق از یک سال قبل توسط یک اندیشکده به نام گروه بین المللی بحران در آمریکا تهیه شده بود و بخش اعظمی از آنچه در توافق صورت گرفت از پیش طراحی شده بود.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره بیشتر به دنبال پر کردن پرانتزهای توافق بود تا تنظیم دقیق متن برجام، تاکید کرد: متن برجام کاملا یک جانبه و صد در صد در جهت منافع آمریکا تهیه شده بود.

کارخانه ای با تاکید بر اینکه موضوع فراتر از اعتراف اخیر ظریف است، اظهار کرد: موارد خیلی بیشتر از اینها وجود دارد، 23 مورد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف «برجام» بیش از اعتراف ظریف است/ تیم سابق هسته ای ما بازی خوردند

ضعف «برجام» بیش از اعتراف ظریف است/ تیم سابق هسته ای ما بازی خوردند