مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-14دانش

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا


مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی سهند از حضور و درخشش این دانشگاه در رتبه بندی موضوعی تایمز 2022 و میان دانشگاه های معتبر دنیا، در حوزه علوم مهندسی (Engineering) خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی سهند از حضور و درخشش این دانشگاه در رتبه بندی موضوعی تایمز 2022 و میان دانشگاه های معتبر دنیا، در حوزه علوم مهندسی (Engineering) خبر داد.

فرزاد نصیرپوری ضمن اعلام این خبر افزود: رتبه بندی موضوعی تایمز 2022 در موضوعات علوم مهندسی منتشر شده که در این بین، 41 دانشگاه ایرانی در میان 1181 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند که دانشگاه صنعتی سهند با کسب جایگاه 600 - 501 جهانی، از جمله یکی از این دانشگاه ها است.

وی گفت: رتبه بندی مهندسی دانشگاه های جهان در سال 2022، از همان شاخص های عملکردی معتبر و دقیق، مانند رتبه بندی دانشگاهی تایمز استفاده می کند، اما این روش مجددا متناسب با زمینه های موضوعی تنظیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از نظام های ارزیابی معتبر بین المللی است که از سال 2004 مراکز آموزش عالی را در سرتاسر جهان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا

دانشگاه صنعتی سهند در میان برترین دانشگاه های مهندسی دنیا