مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-14ورزشي

درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال می کنیم


در نظر داریم با تجربه های خوبی که از مسابقات چهارجانبه به دست آوردیم، به عنوان تیم نخست درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال کنیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در نظر داریم با تجربه های خوبی که از مسابقات چهارجانبه به دست آوردیم، به عنوان تیم نخست درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال کنیم.

رحمان محمدی راد پس از کسب قهرمانی در مسابقات چهارجانبه یادبود علی لندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوران کرونایی که همه دلتنگ تماشای بازی های والیبال هستند، به منظور رعایت پروتکل ها، همکاری خوبی با هیئت پزشکی ورزشی داشتیم اما می توان با استفاده از تجارب به دست آمده زمینه را برای حضور تماشاچیان در سالن خودمان فراهم کنیم، بر همین اساس درخواست حضور تماشاچی را با رعایت اساسنامه ها برای فدراسیون ارسال می کنیم.

وی بعد از مسابقات تهران، مسابقه چهارجانبه اصفهان را دومین تورنمنت آمادگی بازیکنانش نام برد و افزود: سه بازی اخیر تکمیل کننده دوران آمادگی تیم بود و از شرایط تیم راضی هستیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: طبق برنامه ریزی با ترکیب های مختلف در هر بازی ظاهر شدیم تا بتوانیم به ترکیب ایده آل خود برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال می کنیم

درخواست حضور تماشاگران را به فدراسیون ارسال می کنیم