مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-14سياسي

در سندیت امامزاده ها، صرف شهرت کفایت می کند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که در استان ما، امامزاده بلافصل اهل بیت (ع) وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در سندیت امامزاده ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که در استان ما، امامزاده بلافصل اهل بیت (ع) وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در سندیت امامزاده ها، صرف شهرت کفایت می کند و نیازی به ارائه دلیل و برهان و سایر اسناد نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در آیین رونمایی از ضریح مطهر امامزاده سیدمحمد (ع) مایان، با اشاره به جایگاه امامزاده ها در اسلام، گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: اگر کسی به زیارت یکی از جگرگوشه های ما برود، در مواقع سختی و قیامت به فریاد او می آیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که ما به دنبال سند برای مشخص شدن چندمین نسل بودن امامزادگان نیستیم، افزود: معتبرترین امامزاده استان ما امامزاده سیداحمد مرند است که در سندیت آن می توان گفت، شخصیت عظیمی چون آیت الله میرزا علی اکبر تبریزی وصیت می کند تا پس از مرگ در جوار این امامزاده دفن شود.

وی با بیان این که امامزاده سیدجمال تبریز، نسل سوم اهل بیت (ع) به همراه بیش از 200 امامزاده در استان مدفون هستند، ادامه داد: امامزاده سید حمزه تبریز در قرن هفتم می زیست و از نسل دور و شانزدهمین نسل امام موسی بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سندیت امامزاده ها، صرف شهرت کفایت می کند

در سندیت امامزاده ها، صرف شهرت کفایت می کند