مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-13حوادث

سوءاستفاده از کودکان برای توزیع مواد مخدر در خوانسار


فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار گفت: در یکی از روستاهای شهرستان خوانسار یک فروشنده موادمخدر با سوء استفاده از کودکان روستا اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد که با هوشیاری و دقت پلیس و همکاری دادستان خوانسار دستگیر و روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار، سرهنگ علی بابایی عصر امروز در نشست با خبرنگاران؛ اظهار کرد: امسال در شهرستان خوانسار نسبت به سال گذشته کشفیات سرقت 60 درصد افزایش داشته و کشفیات مواد مخدر 41 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوانسار با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خوانسار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خوانسار آمار جرائم خشن به صفر رسیده و سرقت خودرو و موتورسیکلت و منزل نیز کاهش یافته است.

وی  با بیان اینکه در شش ماه سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته 41 درصد افزایش داشت، گفت: خوانسار در ترانزیت مواد مخدر نیست و دستگیر شدگان مواد مخدر نیز خرده فروش هستند.

بابایی گفت: در یکی از روستاهای شهرستان خوانسار یک فروشنده موادمخدر با سوء استفاده از کودکان روستا اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد که با هوشیاری و دقت پلیس و همکاری دادستان خوانسار دستگیر و روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده از کودکان برای توزیع مواد مخدر در خوانسار

سوءاستفاده از کودکان برای توزیع مواد مخدر در خوانسار