مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-13ورزشي

تلاش کنیم تا شرایط خوبی برای هندبال کشور رقم بزنیم


باعث خوشحالی است که خیلی از شهرها و استان ها روی هندبال سرمایه گذاری کردند و موفق هم هستند، بهتر است تلاش کنیم تا شرایط خوبی برای آینده هندبال کشور و تیم بزرگسالان رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی رهبری در اختتامیه گفت: بازیکنان از زمان بندی آموزش عقب افتادند و بسیاری از تکنیک هایی را که باید در طول زمان یاد می گرفتند به واسطه بی تمرینی آموزش ندیدند و همینطور از لحاظ جسمانی قابلیت هایی را باید ایجاد می کردند، به واسطه این که نتوانستند تمرین انجام دهند ایجاد نشد، به نوعی باعث شد بازیکنان در چرخه رشد و توسعه ای که باید داشته باشند عقب افتادند.

نوجوانان و جوانان پشتوانه تیم بزرگسالان هستند مجتبی میردامادی مربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص برگزاری این تورنمنت اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است، این تورنمنت یک استارت بسیار خوب برای هندبال در رده های پایه بود؛ هم تورنمنت منطقه جنوب و هم شمال با تعدد شرکت کنندگان برگزار شد و بازیکنان بسیار خوب کار کردند؛ امیدوارم بتوانیم باز هم شاهد رونق رشته هندبال باشیم.

مربی هندبال نوجوانان ذوب آهن با بیان این که با نبودن تمرینات و تورنمنت ها ظرف این دو سال، حضور در این رقابت ها هم برای مربیان و هم بازیکنان انگیزه برای آغاز مجدد بود، ادامه داد: مسوولان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم تا شرایط خوبی برای هندبال کشور رقم بزنیم

تلاش کنیم تا شرایط خوبی برای هندبال کشور رقم بزنیم