مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-13حوادث

روز پرکار برای اورژانس داراب/2 حادثه 25 مصدوم


مسئول مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان داراب از وقوع سه مورد تصادف در محور داراب به بندرعباس و گردنه کوهستانه تل بارگاه خبر داد که منجر به مصدومیت 25 نفر و فوت یک نفر شد.

- ایسنا/فارس مسئول مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان داراب از وقوع سه مورد تصادف در محور داراب به بندرعباس و گردنه کوهستانه تل بارگاه خبر داد که منجر به مصدومیت 25 نفر و فوت یک نفر شد.

هادی کشاورز شامگاه چهارشنبه 21 مهر به خبرنگاران گفت: براثر وقوع یک حادثه در ساعت 15 و 44 بعدازظهر امروز یک دستگاه سواری پژو 405 با یکدستگاه کامیون ایسوزو، سه نفر مصدوم شدند که با اعزام دو دستگاه آمبولانس خدمات لازم به مصدومان ارائه شد.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگری که ساعت 16 و هشت دقیقه عصر امروز رخ داد، یک دستگاه پراید با یک دستگاه مزدا دوکابین برخورد کرد که منجر به مصدومیت 11 نفر شد.

کشاورز با اشاره به اعزام 6 دستگاه آمبولانس به محل وقوع این حادثه در محور داراب به بندرعباس، مقابل پمپ بنزین شهرک غدیر، گفت: مصدومان مانند حادثه قبل بعد از تریاژ و ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب اعزام شدند.

این مقام مسئول همچنین گفت: صبح امروز نیز در گردنه تل بارگاه یک دستگاه وانت نیسان واژگون شد که این حادثه هم 11 مصدوم به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پرکار برای اورژانس داراب/2 حادثه 25 مصدوم

روز پرکار برای اورژانس داراب/2 حادثه 25 مصدوم