مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-13بين الملل

مقام فرانسوی: سفر «انریکه مورا» به تهران اهمیت زیادی دارد


سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه با اشاره به سفر قریب الوقوع انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به تهران، اهمیت این سفر را درخصوص مذاکرات وین حیاتی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای یورونیوز انگلیسی، خانم انکلر لژاندر بدون اشاره به این که چه عواملی باعث ایجاد مشکل در برجام و عمل نشدن به این توافق شده و کدام طرف ها باید برای اجرای دقیق برجام و لغو تحریم ها گام های عملی بردارند، ادعا کرده است که تهران باید درباره تصمیم خود در خصوص بازگشت به مذاکرات وین شفاف باشد.

این دیپلمات فرانسوی بدون اینکه به نقش اروپایی ها از جمله کشورش در مشکلات ایجاد شده پیرامون برجام اشاره کند، همچنین مدعی شده است درباره قصد دولت ایران برای بازگشت به مذاکرات برجام در وین تردید وجود دارد.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در توییتی از سفر معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا به ایران خبر داد و نوشت: فردا (پنجشنبه) میزبان انریکه مورا خواهم بود.

باقری در این توییت نوشت: در ادامه رایزنی های اخیر منطقه ای و بین المللی، فردا میزبان آقای انریکه مورا معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا خواهم بود.

وی افزود: تبادل نظر درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای از جمله افغانستان و نیز مذاکرات برای برداشتن تحریم های ظالمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فرانسوی: سفر «انریکه مورا» به تهران اهمیت زیادی دارد

مقام فرانسوی: سفر «انریکه مورا» به تهران اهمیت زیادی دارد