مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-13ورزشي

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم


سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: درست است که اصفهان را قطب هندبال می دانند اما باید به فکر سرمایه گذاری های بیشتر باشیم تا به هندبال اصفهان و تیم های ملی بیشتر کمک کنیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: درست است که اصفهان را قطب هندبال می دانند اما باید به فکر سرمایه گذاری های بیشتر باشیم تا به هندبال اصفهان و تیم های ملی بیشتر کمک کنیم.

مهدی رهبری که تیمش در رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب به قهرمانی رسید، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت داشتند، تیم ها با وجود اینکه زمان کافی برای تمرینات منظم نداشتند، اما با آمادگی و انگیزه به اصفهان آمده بودند و شاهد رقابت های بسیار خوبی بودیم.

نکته دیگر فرصت خوبی بود که هفت تیم از شهرستان های اصفهان در این مسابقات شرکت داشتند و البته کار را برای تیم های سپاهان و ذوب آهن سخت کردند.

وی افزود: در بازی فینال نیز شاهد بازی جذاب، دیدنی و حساس که دربی نوجوانان هندبال اصفهان بود را از دو تیم همشهری اصفهان شاهد بودیم، اگر پتانسیلی که در شهرستان ها است به این دو تیم تزریق شود شاهد بازی های بسیار قدرتمندتری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم