مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 17:202021-10-13اقتصادي

توسعه گردشگری کردستان در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان درجلسه کمیته فنی گردشگری استان حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه در این حوزه برشمرد.

- ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان درجلسه کمیته فنی گردشگری استان حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه در این حوزه برشمرد.

آرمان وطن دوست امروز (21 مهر) در جلسە کمیتە فنی گردشگری استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری استان و با توجه به رکود و زیان هایی که ویروس کرونا در دو سال اخیر بر این صنعت تحمیل کرده، این معاونت تلاش خود را بر حمایت از طرح ها و مجریان توانمند متمرکز نموده و سعی بر آن دارد برای طرح هایی که می توانند در زمینه رشد صنعت گردشگری استان و ایجاد اشتغال ثمربخش باشند مجوزات لازم را صادر نماید.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان افزود: در جلسه کمیته فنی گردشگری 16 طرح مختلف زیرساخت گردشگری از شهرستان های سقز، قروه، مریوان، سنندج، سروآباد؛ بانه و کامیاران بررسی شد که شامل، 5 طرح ایجاد واحدهای پذیرایی، 4 طرح بوم گردی، یک هتل آپارتمان، یک طرح در حوزه گردشگری کشاورزی، 3 طرح مجتمع گردشگری و 2 طرح بین راهی بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری کردستان در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است

توسعه گردشگری کردستان در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است