مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-13اجتماعي

ضرورت آمایش سرزمینی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر مبنای توسعه مدارس شبانه روزی


سرپرست وزارت آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه در دیدار سه جانبه با استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر توسعه مدارس شبانه روزی با هدف پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه در دیدار سه جانبه با استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، بر توسعه مدارس شبانه روزی با هدف پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان تاکید کرد و گفت: برنامه محور بودن و نگاه بلند مسئولان به سیستان و بلوچستان جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل آموزش و پرورش استان، علیرضا کاظمی در این دیدار اظهار کرد:خوشبختانه آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان در اولویت مسئولان قرار دارد و برنامه محور بودن و نگاه بلند مسئولین به شاخص های این استان جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به جنوب سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: به منظور اطلاع یافتن از برنامه ها و مشکلات در اولین فرصت برای سفر به سیستان و بلوچستان با نگاه کلی به همه مناطق آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه پیگیری ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی سیستان و بلوچستان، استمرار جلسات و برنامه های این کمیسیون را ضروری دانست و گفت: همه اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمایش سرزمینی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر مبنای توسعه مدارس شبانه روزی

ضرورت آمایش سرزمینی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر مبنای توسعه مدارس شبانه روزی